Tuesday, June 21, 2011

KISAH MENU RESTORAN ITALI

gambar hiasan


Seorang pemuda membawa teman wanitanya ke sebuah restoran Itali yang sangat
terkenal. Dia sendiri pun belum pernah masuk sebelum ini.. tapi demi
mengambil hati teman wanitanya.. dia memberanikan diri untuk makan di
restoran itu...
Setelah mereka duduk dan memakan anggur yang disajikan.. si lelaki mengambil
menu... Kerana bingung melihat nama-nama aneh masakan Itali.. dia memilih
sembarangan...
"Waiter.. bawakan kami makanan Giuseppe Spomdalucci untuk 2 orang" kata
lelaki tadi..
"Maaf.. encik" jawab waiter
"Itu nama pemilik restoran ini"





p/s: malu bertanye sesat jalan, kalau salah tanye org bertambah sesat...(xde kaitan)..haha



3 comments:

Hans said...

hahahaha
kantoi kaw2 la dengan awek dia macam tu
kehekhkehke
lawak2

Wordless Wednesday #3

Mr.Oren said...

hentam saja la labu...hahahah

CaHaYa PeTuNjUk said...

nasib baek nama aku nama orang melayu.tak sama dengan nama makanan kan?hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...