Monday, April 2, 2012

Bagai 'TIKUS' membaiki 'LABU'

maksud BAGAI TIKUS MEMBAIKI LABU :
"Hendak membetulkan barang yang tiada diketahui, akhirnya semakin rosak."



Itulah peribahasa yang sangat sesuai untuk teman malam nih. Citernye camni, teman ade headphone yang dah rosak, bleh dengar sebelah je, tak puas..huhu...So, tetibe terniat plak di hati nak baiki. Konon2 nak jadi MACGYVER la malam nih..hmm hampeh...penyudahnye daripade ade dua-dua belah, dah tinggal sebelah jer...ha.haa~~


 mase nih dah taw memang tak dapat di'selamat'kan..


 peralatan 'MacGyver'...pisau potong sayur pon ade..haha


 tengah meng'macgyverkan' headphone, tetibe wayar terputus ..punah harapan..


 sebelah pon jadi larh......padan muke!!


nampak kelakO membe teman sorg nih pakai...jadi la drpd tak de kan...haha



p/s: teringin nak beli Monter Beats ==> SINI...mahal nak mampus...huhu


sekian,

8 comments:

uyaitusaya said...

haha. kene beli ganti nih! :P

Romeo Laut said...

Kebiasaan, bila buka benda-benda berwayar, kita akan siap sedia dengan satu benda yang cukup popular di kalangan bayi berusia 3 minggu iaitu alat pemateri. Hahah. Ok la tu ada sebelah. dah macam headphone pilot.

peace289 said...

uyaitusaya,

cadangnye mmg nak beli pon...tp x ckop modal nak beli Monster Beats...huhu

peace289 said...

Romeo Laut,

haah kan, da lame tak maen alat pateri tu...dulu suke maen bende tu time subjek KHB...huhu..

Romeo Laut said...

nanti2 beli terus. banyak guna benda tu. nak follow awak ni tak tahu macam mana. Newbie.. alaaaahai.

peace289 said...

Romeo laut,

Akan dipertimbangkan...huhu
Kat bwh skali ade button follow....tq

CaHaYa PeTuNjUk said...

hee..terbaek la..

peace289 said...

CaHaYa PeTuNjUk,

ntah pape kan..dah tak pndai, buat2 pandai..nih la jd..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...