Thursday, April 19, 2012

MAIN BALING SELIPAR

Salam kome,
Mase kecik-kecik mesti kome penah main pernainan baling selipar kan.. ade yang panggil main tuju selipar..same jer..teman pon dulu selalu main baling selipar nih petang2, sampai nak dekat senja baru balik rumah...haha..kadang2 ade gak main aci duduk, polis entri (act polis and thief..haa), baling tin, dan macam2 lagi...rindu zaman kecik2 dulu kan...huhu

Ahad 15 April yang lepas teman ade program 'Aku Kenal Kamu' dibawah program ICEPS8 ..
Banyak aktiviti2 yang dijalankan daripade pagi sampai petang..
Tapi teman bukan nak citer pasal aktiviti2 semue tu..teman nak citer aktiviti sukan rakyat waktu petang..
kitorang main permainan baling selipar ni la..dah berbelas tahun tak main...memang sangat best..huhu

permainan dimulakan dengan membentuk 2 pasukan berdasarkan 'main Osom'..hehe

ini team teman, team pembaling selipar..baju tuck in..haha

team patot kene baling dengan selipar..hehe

semue dah sedia...

mereka menyusun strategi serangan, kami bersiap sedia untuk membaling selipar ke muke pasukan lawan..huhu

Hisyam dengan balingan bergaye..tapi tak kene..hihi

 
Muiz baling arah mane tu?? ha.haa~~

 Azri@Jang dengan balingan padu dan tepat..

selipar dah tumbang, ape lagi..lari!!

 sapa berghani?? mai mai....kate Halim..hehe

Hafiz Suhaili The Legend (baju pink)..paling lame n susah nak kene selipar..huhu


keputusan 0 : 0

kitorang sempat main 2 set jer..huhu





Credit : Gambar diambil oleh professional photographers Amirul Affendi & Afifi Saidan..huhu

sekian,



10 comments:

CaHaYa PeTuNjUk said...

memang the legend la. pakai baju pink.hehe

peace289 said...

CaHaYa PeTuNjUk,

bukan sebab tu la dy the legend..haha

Spudin said...

whoa..mamat-mamat semua tough badan ..haha ...ada masa kau pun nak join rugby :D

peace289 said...

Spudin,

join rugby?? main baling selipar nih pon da sempot...hak3

Cik Puan Muda Umi said...

wahhhh...dulu kecik2 suka gila main game ni,best kot..sekarang nk tgk org main game ni pun dh payah..huhu

Nelly The Strange said...

Rindu dengan mainan nih

=(

peace289 said...

Cik Puan Muda Umi,

tu la pasal..budak2 sekarang nih asyik maen game kat fesbuk je..hehe

peace289 said...

Nelly The Strange,

kalau rindu ajak adik-beradik maen dlm rumah...hehe

♥!!✿ Ain sajee ✿!!♥ said...

whoa , daa lme taa maen , last maen wk2 kat skolah dlu . haha . klo dpat maen kompom daah takk knal rumah !

peace289 said...

♥!!✿ Ain sajee ✿!!♥ ,

amboi...nape plak sampai tak kenal umah dah?? hehe..best sgt kan...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...