Friday, April 6, 2012

Lawak Ubat Batuk

Seorang sedang minum ubat batuk dn tiba2 die melompat-lompat. Ibunya yang kehairanan pun bertanya..

Ibu : Anak, kenapa kau melompat2 tu.. kan baru lepas makan ubat..Patutnye kau bawak baring ke..
Anak : Tak boleh mak, kene jugak buat mcam ni..Takut ubat tak berkesan..
Ibu : Kenapa pulak..??
Anak : Sebelum makan ubat ni saya lupa goncang dulu...
Ibu : @%$#!! Bijaknye anak aku...

-tamat-

Sengal kan budak tu..hak3...actually teman pon tengah batuk2 jugak nih, sekali dengan package demam plus selsema...teman pon makan ubat batuk gak, tapi teman tak lupe la nak goncang ubat batuk tu sebelom minum..hehe


satu ubat batuk klinik, satu ubat batuk kedai runcit..huhu

demam n selsema...hmmm...

sakit2 pon sempat jugak berfesbuk...huhu


p/s: bace la doa nih bile ditimpa demam ==> DOA

sekian,



11 comments:

uyaitusaya said...

ko ade kutuk ak eh..sebab tu bjangkit..:P *uhukuhuk>>batuk*

Cik Puan Muda Umi said...

haha..lawak pulak budak tu..nasib awak tak buat macam tu..hehe

peace289 said...

uyaitusaya,

aq tak taw plak kalau kutuk org sakit boleh berjangkit...haha

peace289 said...

Cik Puan Muda Umi,

sy tak buat lagu tu...ntah2 awk penah buat kot...hehe

mie said...

hadiah dah dihantar!!
dah addict fb la tu tandanya..
ehehee

peace289 said...

mie,

da anta ke? ape la agaknye adiahnye...anyway tq...

Cik Puan Muda Umi said...

aippp,saya bukan lagu tu naa..kehkehkeh

peace289 said...

Cik Puan Muda Umi,

mne taw kan..umpama org yg mencuri mne nak ngaku mencuri(ade kaitan ker..haha)

♥!!✿ Ain sajee ✿!!♥ said...

whoa , ubat batukk ! bau pon daa nakk mntahh , taa sdap .

♥!!✿ Ain sajee ✿!!♥ said...

whoa , ubat batukk ! bau pon daa nakk mntahh , taa sdap .

peace289 said...

♥!!✿ Ain sajee ✿!!♥ ,

yeke ubat batuk tak sedap?? dulu yer la kot...ubat2 batuk sekarang ni rasenye semue manis2 belakee..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...